ביטול עסקה
צרכן רשאי לבטל עסקה מהאתר (בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981 ולרבות התקנות מכוחו) במתן הודעה באחת הדרכים הבאות:
- בדואר רשום לכתובת: קפלה בע”מ נחל פולג 1, קומה ב יבנה (עבור שירות לקוחות)
- בדואר אלקטרוני: Support@muze.co.il
- בפקס מספר: 08-6329153
- בהודעת וואטסאפ לשרות הלקוחות “לינק לוואטסאפ שרות לקוחות” 072-3341677
- או באמצעות הטופס האינטרנטי שלהלן.
בהודעת ביטול יתבקש הלקוח למסור את שמו המלא, מספר הזהות שלו, מספר ההזמנה ואם נמסרה הודעת הביטול בעל -פה – פרט מזהה נוסף- שם הנציג\ה.