שאלות ותשובות
כיצד ניתן ליצור עמכם קשר?
כיצד ניתן ליצור עמכם קשר?
ניתן ליצור עמנו קשר בשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ –קליק לשיחה עם נציג
מהן שעות הפעילות של שירות הלקוחות?
מהן שעות הפעילות של שירות הלקוחות?
זמני הפעילות של שירות הלקוחות הינם בימי ראשון – חמישי בין השעות 9:00 עד 16:00.
לא כולל ימי שישי, שבת וחגים.
מהי מדיניות ההחלפה/ ההחזרה שלכם?
מהי מדיניות ההחלפה/ ההחזרה שלכם?
משלוחים והחזרות
שליח עד הבית – עלות: 25 ₪
השליח מגיע עם הפריט החדש, והלקוח מחזיר לשליח את הפריט שהוא מעוניין להחליף.
השליח מגיע לבית הלקוח ואוסף את החבילה עם הפריט להחזרה.
החזרה/החלפה בחנות – חינם
(החנויות שלנו סגורות כעת בעקבות המצב)
תנאים להחזרה/החלפה
14 ימי עסקים, כל עוד לא נעשה בו שימוש מעבר למדידה.
משומש או לא תקין, אלא אם מדובר בפגם.
החזרת פריטים על ידי הלקוח
באריזתה המקורית.
ארוזה היטב ומתאימה למשלוח.
החזר כספי
זיכוי מלא בקיזוז עלות המשלוח עבור פריטים שהוחזרו.
תיאום החלפה/החזרה
לחצו כאן לשיחה עם נציג
אני מתלבט/ת בין מידות. איזה מידה כדאי לי לקחת?
אני מתלבט/ת בין מידות. איזה מידה כדאי לי לקחת?
מאחר וחלק מהדגמים שלנו מגיעים במידות קטנות, ללקוחות שמתלבטים במידה/המידה שלהם גבולית/בעלי רגל רחבה אנו ממליצים לקחת מידה גדולה יותר מהמידה הרגילה שלכם. ליד כל דגם מצורף מדריך מידות שיעזור לכם למצוא את המידה הכי מדויקת עבורכם. הוא כולל הסבר למדידת כף הרגל, סרגל מידות וטיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור את המידה הכי נכונה עבורכם.
מהם דרכי השילוח שלכם?
מהם דרכי השילוח שלכם?
שליח עד הבית – עלות: 27 ש"ח | זמן אספקה: 3–6 ימי עסקים
משלוח לנקודת איסוף הקרובה לביתכם – עלות: 17 ש"ח | זמן אספקה: 3–7 ימי עסקים
*ימי עסקים אינם כוללים את יום ההזמנה, ימי שישי, שבתות וחגים.
מה אם המידה/ הצבע אינם מתאימים לי?
מה אם המידה/ הצבע אינם מתאימים לי?
ניתן להחליף/להחזיר פריט עד 14 ימי עסקים דרך שליח עד הבית בעלות של 25 ש”ח או באחד מסניפנו ביהודה מרגוזה 38, יפו (שעות פעילות 9:00-17:00) או בשנקין 8 תל אביב (שעות פעילות 10:00- 19:00)
בסוליית הנעל יש 3 מידות שונות, לאיזו מידה עליי להתייחס?
בסוליית הנעל יש 3 מידות שונות, לאיזו מידה עליי להתייחס?
שימו לב! המידות של ישראל הן מידות של EUR, כלומר מידות של אירופה. יש להתייחס למידה הכתובה בEUR, ולא למידות האחרות.
אני לא מצליח/ה לבצע הזמנה באינטרנט. האם יש דרך אחרת לבצע הזמנה?
אני לא מצליח/ה לבצע הזמנה באינטרנט. האם יש דרך אחרת לבצע הזמנה?
כמובן! אם נתקלתם בבעיה בעת ביצוע ההזמנה,פנו אלינו לשירות הלקוחות בוואצאפ. אפשר לבצע הזמנה דרך הוואצאפ של שירות הלקוחות שלנו –קליק לשיחה עם נציג.
איך אוכל לדעת מתי ההזמנה תגיע אלי?
איך אוכל לדעת מתי ההזמנה תגיע אלי?
במידה והזמנתם משלוח עד הבית- כאשר החבילה נקלטת בחברת המשלוחים, חברת המשלוחים שולחת הודעת SMS למספר הנייד שהזנתם בהזמנה עם קישור למעקב החבילה ומספר משלוח בחברת המשלוחים.
אם הזמנתם משלוח לנקודת איסוף- חברת המשלוחים תשלח לכם SMS עם קישור למעקב החבילה, כשהחבילה תגיע לנקודת האיסוף הרצויה תקבלו הודעה נוספת מחברת המשלוחים לאיסוף. *שימו לב, משלוח שלא יאסף במסגרת הזמן הנתון יוחזר למחסנינו, הפצה נוספת כרוכה בתשלום נוסף.
ברצוני לשנות כתובת/ מס טלפון בהזמנה שביצעתי
ברצוני לשנות כתובת/ מס טלפון בהזמנה שביצעתי
במידה וההזמנה עדיין לא יצאה מהמחסנים שלנו, אפשר לבצע שינוי בהזמנה. אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו בווטסאפ-קליק לשיחה עם נציג. במידה וקיבלתם הודעה מחברת השליחויות עם מספר משלוח וקישור למעקב אתם יכולים לפנות בנוסף לשירות הלקוחות של חברת המשלוחים.
ברצוני להוסיף פריט/ לבטל פריט להזמנתי
ברצוני להוסיף פריט/ לבטל פריט להזמנתי
במידה וההזמנה עדיין לא יצאה מהמחסנים שלנו, אפשר לבצע שינוי בהזמנה. אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו בווטסאפ-קליק לשיחה עם נציג. במידה וקיבלתם הודעה מחברת השליחויות עם מספר משלוח וקישור למעקב אתם יכולים לפנות בנוסף לשירות הלקוחות של חברת המשלוחים.